نوشته شده توسط : delara va kiana

 

 

 

 

Hey
هی

Slow it down
آروم باش

What do you want from me
از من چی می خوای؟

What do you want from me?
از من چی می خوای؟

Yeah I’m afraid
آره من ترسیدم

What do you want from me
از من چی می خوای؟

What do you want from me
از من چی می خوای؟


There might have been a time when I would give my self away
ممکن بود که گاهی اوقات خودم را به حواس پرتی میزدم

Oh once upon a time I didn’t give a damn
آه در زمانی که دیگر اهمیت نمیدادم

But now Here we are
اما الان ما اینجاییم

So what do you want from me?
خب از من چی می خوای؟

What do you want from me?
از من چی می خوای؟

Just don’t give up
فقط دست بر ندار

I’m walking it out
من دارم این رو ترک میکنم

Please don’t give in
خواهش میکنم که تسلیم نشو

I won’t let you down
من تسلیم تو نمیشم

It messed me up
این من را آشفته کرد

Need a second to breathe.
نیاز به نفس کشیدن دیگری دارم

Just keep coming around.
فقط بیا

Hey!
What do you want from me?
چی از من میخوای؟


What do you want from me?
چی از من میخوای؟

What do you want from me?
چی از من میخوای؟


Yeah,
آره

It’s plain to see (It’s plain to see)
نگاه کردن واضح است

Baby your beautiful
عزیزم تو خوشگلی

There is nothing wrong with you (nothing wrong with you)
هیچ مشکلی در تو وجود نداشت

It’s me
این منم

I’m a freak
من یه آشغالم

But thanks for loving me
ولی عاشق شدنت به من ازت تشکر میکنم

'Cause you’re doing it perfectly (perfectly)
چون تو این را به درستی انجام میدهی

Yeah, there might have been a time when I will let you step away
آره شاید زمانی بوده که اجازه دادم بری

I wouldn’t even try
من برای زوج شدن تلاش نمیکنم(برای با هم بودن تلاش نمیکنم)

But I think you could save my life.
ولی من فکر میکنم که تو میتونی زندگیم رو نجات بدی


Just don’t give up
فقط دست بر ندار

I’m walking it out
من دارم این رو ترک میکنم

Please don’t give in
خواهش میکنم که تسلیم نشو

I won’t let you down
من تسلیم تو نمیشم

It messed me up
این من را آشفته کرد

Need a second to breathe.
نیاز به نفس کشیدن دیگری دارم

Just keep coming around.
فقط بیا

Hey!
What do you want from me? (What do you want from me?)
چی از من میخوای؟

What do you want from me?
چی از من میخوای؟

What do you want from me? (What do you want from me?)
چی از من میخوای؟



Just don’t give up on me
فقط از من دست برندار

Ohhhhhh!!
I won’t let you down
من تسلیم تو نمیشم

No
نه

I won’t let you down
من تسلیم تو نمیشم

Just don’t give up
فقط دست بر ندار

I’m walking it out
من دارم این رو ترک میکنم

Please don’t give in
خواهش میکنم که تسلیم نشو

I won’t let you down
من تسلیم تو نمیشم

It messed me up
این من را آشفته کرد

Need a second to breathe.
نیاز به نفس کشیدن دیگری دارم

Just keep coming around.
فقط بیا

Hey!
What do you want from me?
چی از من میخوای؟


Just don’t give up
فقط دست بر ندار

I’m walking it out
من دارم این رو ترک میکنم

Please don’t give in
خواهش میکنم که تسلیم نشو

I won’t let you down
من تسلیم تو نمیشم

It messed me up
این من را آشفته کرد

Need a second to breathe.
نیاز به نفس کشیدن دیگری دارم

Just keep coming around.
فقط بیا

Hey!
What do you want from me? (What do you want from me?)
چی از من میخوای؟

What do you want from me? (What do you want from me?)
چی از من میخوای؟

What do you want from me? (What do you want from me?)
چی از من میخوای؟




:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: